Monetary democracy and climate policy in consideration of efficiency

von:

E.K. Walz

Buch "Monetary democracy and climate policy in consideration of efficiency" von E.K. Walz
Beschreibung The book Monetary Democracy describes a complementary democratic system in which citizens determine a part of the national budget by themselves. This approach is unique in its characteristics. It allows to reduce democratic deficits in States and in the European Union, as well as negative consequences of neoliberalism.

The monetary climate policy in consideration of efficiency represents a complimentary approach to international climate change agreement, as these are not coping with the danger of global climate change.

Wrong developments are pointed out in short chapters. Here, we encounter the dogmas of our society. The validities of these dogmas are to review and, if necessary, to reject.

The author:
Born 1954
Still alive …
Artikeldetails
ISBN 978-3-96103-568-7
Seiten 168
Genre Sach- und Fachbuch
Autor E.K. Walz
Erscheinungsdatum 11.04.2019
Preis EUR 9,95
Zurück

Das sagen unsere Autoren

  • Guten Tag an Alle Ich bin froh bei Euch zu sein. Dies ist mein erstes Buch und ich hoffe auf einen guten Start. ...
    Jörg Holtermann
  • Das erste Buch ist geschafft. Ein Stoff, den ich schon länger mit mir rumgetragen habe. Ich glaube, es gibt eine Fortsetzung über ein Thema, das nur wenige Menschen kennen, aber es dauert nicht mehr lange, bis es in aller Munde ist. Der Rediroma-Verlag ist jedenfalls die erste Wahl für mein Buch und das nächste.......
    Volker Wille
  • Mein Erstkontakt mit Rediroma: 10.10.18 Veröffentlichungstermin meines Krimis in toller Qualität: 22.11.18 Mehr Worte bedarf es nicht! Danke! ...
    Ralf Groh

Libri LogoUmbreitAmazon LogoVerzeichnis Lieferbarer BücherApple Logo

Anschrift

Rediroma-Verlag
Kremenholler Str. 53
42857 Remscheid

Kontakt

Telefon: 02191 / 5923585
Telefax: 02191 / 5923586
info@rediroma-verlag.de

Logo Icon
Copyright © 2019 rediroma-verlag.de. Alle Rechte vorbehalten.
PreiskalkulatorPreiskalkulator BuchveröffentlichungBuchveröffentlichung
Cookies erleichtern die Bereitstellung unserer Dienste. Mit der Nutzung unserer Dienste erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies verwenden.
Ok